7/24 Avcılar Veteriner PatiKule

Özel Veteriner Kliniği

Özel veteriner kliniği evcil hayvanınız için sağlık ve bakım hizmetlerini veren yerdir. Tıpkı insanlarda olduğu gibi evcil hayvanların da hastalık veya travmaya bağlı olarak tedaviye, daha sağlıklı olmaları için de bakıma ihtiyaçları vardır.

PatiKule Veteriner Kliniği Logo
PatiKule Veteriner Kliniği

Özel Veteriner Kliğini Ne Yapar?

Özel veteriner kliniği çeşitli hastalık, travma ve bakım durumlarında evcil hayvanınız için hizmetler sunar. Klinik kapsamında sunulan hizmetler kliniğe göre farklılık taşıyabilir ancak temel olarak aşı takibi, hastalıkların tespiti ve tedavisi, cerrahi operasyonlar ve bakım hizmetleri bulunur. Bu hizmetlerin temel sebebi ise evcil hayvanınız için sağlıklı olabilmesidir.

Kedi ve köpeklerde bağışıklık sistemlerinin güçlendirilmesi için yaptırılması gereken çeşitli aşılar bulunur. Bunun yanında yıllık olarak da tekrar eden aşılar vardır. Veteriner kliniğinde aşı takvimi oluşturarak evcil hayvanınız için gerekli olan aşıları yaptırabilirsiniz.

PatiKule Veteriner Kliniği

Sadece kedi ve köpekler için değil tüm evcil hayvanlarda farklı nedenlere bağlı olarak hastalıklar görülebilir. Bu hastalıklar bazı durumlarda hayati riskler de taşıyabilir. Bu yüzden uzman veteriner hastalıklarla mücadele konusunda yardımcı olur. Hastalığın erken şekilde tespit edilmesi ve buna yönelik olarak tedavi yöntemlerinin geliştirilmesi için çeşitli tetkik ve tahliller yapılacaktır.

Evcil hayvanlarda ev veya sokakta meydana gelen kazalar da riskli sonuçlar doğurur. Travma olarak adlandırılan bu türden kaza veya yaralanmalarda da acil müdahale büyük önem taşır. Bu yüzden tercih edeceğiniz kliniğin 24 saat hizmet veriyor olmasına da dikkat etmelisiniz. Özel Veteriner Kliniği PatiKule 7/24 sayesinde evcil hayvanınız için her zaman sağlık hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

7/24 Avcılar Veteriner PatiKule

Veteriner Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Özel veteriner kliniği seçerken belirli noktaları göz önünde tutmalısınız. Alanındaki deneyimi, hastalıklar konusunda bilgisi, tedavi yöntemlerini alandaki son gelişmelere göre uygulaması, bulunduğunuz bölgeye yakınlık gibi noktalar evcil hayvanınız için en iyi hizmeti almanız anlamına gelecektir. Ayrıca evcil hayvanınıza yaklaşımı da yine sevimli dostunuzun veterinerde korkmaması açısından önemlidir.

Özel Veteriner Kliniği

Kliniğin temiz ve hijyenik olması da özellikle bulaşıcı hastalıklara karşı evcil hayvanınızı korumanız açısından dikkat edilmesi gereken bir konudur. Bu noktaları göz önünde tutarak veteriner kliniği tercinde bulunabilirsiniz.