7/24 Acil Veteriner PatiKule

7/24 Acil Veteriner PatiKule

7/24 Acil Veteriner PatiKule sayesinde evcil hayvanlarınız için her zaman destek ve tedavi alabilirsiniz. Evcil hayvanlar hastalık ya da yaralanmalara bağlı olarak acil olarak veteriner desteğine ihtiyaç duyabilirler. Özellikle ani gelişen hastalık veya travma gibi durumlarda acil müdahale edilmesi büyük önem taşır.

7/24 Acil Veteriner PatiKule Ispartakule

Acil Veteriner Hizmetleri Neden Önemli?

7/24 Acil Veteriner PatiKule tarafından sağlanan acil veteriner hizmetleri evcil hayvanlarınız için can kurtarıcı etki bırakıyor. Evcil hayvanlarda travma ve ani şekilde gelişen hastalıklar çok ciddi sonuçlar doğurur. Bu tarz durumlarda vakit kaybetmeden müdahalede bulunulması sevimli dostunuzun hayatını kurtaracaktır.

Özellikle travma olarak adlandırılan kaza ve durumlar kedi, köpek ve kuş gibi evcil hayvanlar için büyük sorunlar yaratabilir. Araç çarpması, yüksekten düşme, yaralanma, keskin bir nesnenin batması, başka hayvanlar ile kavga gibi durumlar hem dış yapısında hem de iç organlarında tehlikeli sonuçlar doğurur.

Kedi ve köpeklerde özellikle araç çarpması ve bir yerden düşme sonucunda kemik kırılması gibi durumlar sık görülmektedir. Hatta bazı durumlarda dış görünümünde herhangi bir sorun yokmuş gibi görünmesine karşılık iç organlarında kanama olabileceği için bu tarz durumlarda acil veteriner hizmetlerinden yararlanmalıdır.

7/24 Veteriner PatiKule Ispartakule

Travmaların dışında ani gelişen hastalıklara bağlı olarak da görülecek komplikasyonlar evcil hayvanınız için yine riskli bir durum oluşturur. Özellikle kısırlaştırma gibi cerrahi operasyonlar sonrasında yaranın iltihap kapması, açılması gibi durumlar sık olmaktadır. Bu türden durumlara yönelik de acil veteriner hizmetlerinden yararlanmak enfeksiyonun durdurulması ve ilerlemesi adına büyük öneme sahiptir.

Acil Veteriner Hizmetleri Neleri Kapsıyor?

Ispartakule acil veteriner PatiKule tarafından sunulan acil veteriner hizmetleri teşhis, tedavi ve bakım gibi tüm veteriner hizmetlerini kapsamaktadır. Böylece sevimli dostunuz için oluşan tüm hastalıklara karşı etkili bir müdahale yapılabilmektedir.

7/24 Acil Veteriner PatiKule aynı zamanda sürekli olarak açık kaldığı için gün içinde veterinere gelmeye fırsat bulamadığınız anlarda da evcil hayvanınız için veteriner hizmetlerinden yararlanmanızı sağlamaktadır. Evcil hayvanınız için sunulan profesyonel teşhis ve tedavi yöntemleri ile birlikte hastalıklara karşı gerekli önlemler alınmakta, sevimli dostunuzun sorunları giderilmektedir.